GalenPurjolök

Alla inlägg under februari 2010

Av Julia Lindgren - 28 februari 2010 19:15

Idag åkte Jag, Ida och Farfar och Farmor och handlade inför sälenresan med släkten! Det blev lite grejer..... Och då är det 2-3 veckor kvar tills vi åker!

Vi kommer INTE svälta!



 Det här är bara lite av all pasta

Av Julia Lindgren - 28 februari 2010 19:00

Ida och jag fick övningsköra idag!   

Det va feta kul, Och det gick faktiskt väldigt bra!

Sen fick man slira lite oxå x) As kul!


Av Julia Lindgren - 28 februari 2010 18:45

Igår ringde farmor Ida, min kusin i dalarna, och frågade om hon ville komma ner hit, och det ville hon.. typ xD
Så idag klockan 11/12 var vi och hämtade henne vid centralen!   

LOV

Av Julia Lindgren - 26 februari 2010 20:47

Looooooooooooooov!

Nu har man ledigt i en hel vecka! En hel vecka med vad man vill!


  



Av Julia Lindgren - 25 februari 2010 20:45

Idag var det sista Glee avsnittet för den här Säsongen, det kommer kännas jätte konstigt på Torsdag kvällarna.. Men jag får sitta framför datorn och lyssna på Spotify på Glee låtarna som finns där. Den bästa låten som finns där är nog
"Defying Gravity" eller "Dont stop Believin"   

Av Julia Lindgren - 24 februari 2010 20:00

Nu har det snart gått 4 dagar på veckan igen.. tiden går verkligen jätte fort.

Och snart är det lov...   


Nu ska vi ha husmöte här på vika, så vi har städat nu den senaste timmen. Tove, Nathalie, Natalie, Vincent och Ewie är inte här så det blir lite färre folk på mötet.

Men det kommer gå så bra ändå!   


Sen efter husmötet ska vi plugga.... Har Svenska prov imorgon, provet är om Antiken..!?

Fråga ett: Vad FAN har Antiken med Svenska lektionen att göra!?

Fråga två: Varför ska ja lära mig om Antiken!? Det är väll bara onödigt vetande??

Fråga tre: Hur vet vi att det som står i bäckerna verkligen hände..!? Som läraren säger.. På Antiken berättades massa myter, och inga berättelser var helt sanna.

Hatar Svenska! -.-

Av Julia Lindgren - 22 februari 2010 11:13

Under helgen så har tydligen det här hänt:


En eller flera möss har kommit in på vårat rum och ätit min choklad..

Sen har den/dom gått till Elins och mina sängar och bajsat massa..!

Så just nu har vi massa bajs i sängarna   icke mysigt

Men nu ska vi sätta ut råttfällor, och förhoppningsvis kommer inte vi kliva i dom!

Av Julia Lindgren - 21 februari 2010 14:30

Idag hjälpte Frida mig med att färga mitt hår!

Jag hade en halv burk kvar med färg.. så vi använde upp den. För sen nästa gång ska jag nog färga mörkare, tror jag.

Och nu blev det RÖTT/ROSA!!   

(Det kanske kommer någon bild på hur det ser ut sen)

Presentation


JULLE BULLE HÄR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards