GalenPurjolök

Alla inlägg under november 2010

Av Julia Lindgren - 23 november 2010 14:08

Jag vet..jag är inte så aktiv på att skriva på bloggen. Men aja!

 __________________________________   

Imon hare gått 3 veckor sen vi tog piercingarna så vi ska tillbaka dit till Teds och kolla om de läker ordentligt. Eller Frida ska kolla idag om han som ska kolla är där imorgon!  

 ----------------------------------------------

På Torsdag-Fredag kommer Emma och Malin hit till Säby!

Kommer bli feta kul   Och förhoppningsvis överlever dom 1,5 dagar här ute!

 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

På Fredag ska jag, Elin o Jojjo stå på Gymnasie mässan med våra Skiit coola "I   SÄBYHOLM" Tröjor och massa med folk att börja här som förra året! x)

 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sen på Lördag ska Jojjo o Jag på Banquet/prisutdelning, och de kommer bli hur kul som hellst.   

¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och på Söndag fyller jag år sen!  

Av Julia Lindgren - 10 november 2010 13:56

Nu har jag haft rosa hår i 1 år och 2 månader!

Så jag tänkte om jag skulle färga om det till något annat nu...


 


Vad tycker du? 

Av Julia Lindgren - 4 november 2010 23:02

Now when I feel so down and out
Somehow you're still by my side
And I hope
Life is good
Where ever you are couse
You will be
Forever in my heart

  

Av Julia Lindgren - 2 november 2010 22:10

imon klockan 17.00 kommer Tove sitta och kolla på när Elin, Jojjo, Frida och jag kommer va jätte nervösa, för då ska vi faktiskt pierca oss! Jag, Jojjo och Frida i naveln! och Elin ska göra i läppen! =D


Sen ska jag och Frida försöka lyckas med att dölja det för våra morsor som inte får veta att vi gör detta! så vi får väll se hur de kommer gå! xP

Wish me good luck..!

Presentation


JULLE BULLE HÄR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards