GalenPurjolök

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Julia Lindgren - 5 april 2010 13:23

Nu är det fan 5 Apil, då ska det inte snöööa!
 

Die Fucking Snö, Die Fucking Snö, Die, Die, Die! 

Av Julia Lindgren - 5 april 2010 12:55

Igår åkte jag till Valentuna med 18.32 tåge, för att möta Tove vid hennes farmor.

Sen efter ett tag så får vi äntligen reda på att Rikard och Fredrik hade kommit iväg, och var snart i Vallentuna.. Så då gick vi ner och mötte dom på parkeringen vid Centrum. Jag och Tove åkte med i Rikards bil, för vi vågade inte åka med Fredrik! Och dom körde... Det var as kul att åka med Rikard.. det gick fooort ^^ (vi kom upp i 180), fast det kanske inte var så säker, men aja ^^
Och sen när vi var framme och skulle köra in på parkeringen så.. självklart kör dom in i varandra, Dom purjolökarna! xD

Men det blev inte så mycket märke på bilarna.. typ!


Sen hade vi jätte kul hemma hos Elin! =D
Vi spelade Guitarr Hero, lyssna musik, åt Godis, spela kort, gick till Rotebro Centrum.. m.m


När klockan var typ 04 på natten, då blev vi jätte sugna på McDonalds mat! ^^
Så då tog vi bilarna och åkte och leta efter en McDonaldssom kunde vara öppen.. Det gick inte så bra... fast det var kul att åka i bilen! (Fort, Fort, Fort)

Vi hittade ingen öppen Donken, så vi fick ta en mack istället. Men när vi var där såblev Elin, Jojjo och Jag kissnödiga.. så vi sprang till "skogen" och pissa.. men då sälvklart så åker dom med bilarna när vi är där..!
Men sen kom Fredrik tillbaka och hämtade oss. Och han var det ännu läskigare att åka med..! Han kom upp i 190-200 och körde i 150 typ 100 m innan vi skulle svänga av motorvägen.. så det blev några hårda bromsar lite då och då xD
Men vi överlevde! Typ..!


Klockan blev runt 5.30 när vi kom tillbaka, och då var Elin TRÖTT! Fy fan va kul det såg ut! Jag trode jag skulle garva på mig xD
Sen låg vi vakna till runt 6.. Det var såå kul!

Och nu har jag kommit hem igen, efter att Rikard och (typ) Fredrik har kört hem mig och Tove! As niccce! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards