GalenPurjolök

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Julia Lindgren - 12 maj 2010 18:00

Lina köpte blond hårfärg till mig idag innan hon kom hem! =)
Så vi blekte mitt hår, så jag skulle kunna färga till min "vanliga" Rosa färg igen!
Och nu är jag typ.. halv Blond xP



(Det är meningen att man inte ska se så mycket, för annars skulle jag se för blek ut)

Av Julia Lindgren - 12 maj 2010 17:15

Sonnie och massa folk har frågat Jojjo och mig om vi vill vara med i skolans fotbollslag ganska länge nu..
Och igår då kom Jossan och bad oss att vara med.. och då kunde vi inte säga nej längre.. Så nu är Jojjo och jag med i skolans fotbollslag!

Så nu på Onsdag tror jag det var ska vi typ ner till Värnamo? Och spela fotboll, och sova i ett biblotek och få mat från Donken! ^^ xD 
Och än så länge har jag inte fattat vad jag har gått med på.. men snart kommer jag fatta det, och då kommer jag få PANIK!! xD

Av Julia Lindgren - 12 maj 2010 14:00

Idag har vi nästan tömmt vårat rum på Säby helt.. För nu ska Tove, Elin och jag ut på praktik i 3 veckor... och sen går vi en halv vecka.. sen slutar vi.. och då ska rummet va tomt, och städat!

Och det känndes jätte konstigt att ta hem allt... Nu har jag bara skolgrejerna, täcket, kuddarna,mattorna och tandborsten kvar där!
(Det är något fullt på mitt rum här hemma nu)

Så just nu är Jojjo helt själv i vårt rum, stackarn <3 Men jag kommer tillbaka på tisdag kväll och är med henne tills torsdag? tror jag det var..


  

Presentation


JULLE BULLE HÄR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards