GalenPurjolök

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Leeedig!

Av Julia Lindgren - 5 maj 2010 23:45

Idag skulle Tove och jag åka till hjälmsta och lämna lappar om Säby, och övertala Klara om att börja här.. och sen efter att vi var klara med det så var vi lediga! x)
As nice! ^^


 


Efter att vi hade varit och ätit lunch med Toves Mor så gick vi till Vallentuna Gymnasium och var med Malin och alla konstiga barn som går i hennes klass   

Och dom har sina spanska barn här nu.. så det va lite interesant! xD

Men vi var hos dom tills dom slutade, för efter det så skulle dom till Täby och shoppa, och det skulle vi oxå   

När vi hade varit där ett tag så kom Elin och Jojjo oxå! Så vi gick och käkade på Donken!

Och efter det så gick vi tillbaka till allt folk (Vi var typ 25 pers sammanlagt) x)

Då kom vi fram till att Emma + sin spanjor, Malin + sin spanjor och Linnea + sin spanjor skulle hänga med oss till Judo träningen!

Så vi gick dit med dom och satt oss och kollade ^^


       

Sen när Malin, Emma, Linnea med släp hadde gått och träningen var slut så blev det flumm timmen! + FOTBOLL ^^

Det va sketa kul, vi spelade lite fotboll och bara sprang runt och flumma x)


     

Sen när vi var tvugna att åka, då hoppa ALLA in i bilen. Och Jojjo, jag och Tove hoppade av på Donken för att köpa Glass ^^ Medans dom andra åkte och släppte av Christoffer.


Men när alla var av släppta och klara så åkte vi tillbaka till skolan. =)

Och när vi kommit fram så gick Elin och Jojjo och la sig i Elins säng..Och Somnade..! x)

Och jag och Rikard la oss i min säng, och Tove hoppa runt! xD

Efter ett tag så somnade jag oxå.. fast på rikard xD (Sorry rikard)

Men det var jätte skönt! Så han får skylla sig själv att jag somna på han! (Tycker jag)

 
 
Ingen bild

Tove

6 maj 2010 20:59

Hahah bild 4 xD helt underbar, ser ut som att alla kollar på rikard och att leo försöker få lite uppmärksamhet xDxD

Jag tycker synd om rikard xD Du skulle sätt honom när du låg och sov xD en riktigt kul kväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Lindgren - 13 april 2011 13:13


Nu ska jag klaga lite..! Jag är förkyld och min hals känns som den spräng varje gång jag ska svälja (inte så skönt) o sen bara för de  så kan jag inte sova ordentligt, men sen när jag för än gång skull sov.. då vaknar jag av att katten står och spy...

Av Julia Lindgren - 16 mars 2011 22:02

Nu har jag vart borta från skolan föör länge! Jag har verkligen ingenting att göra nu när jag är hemma.. Det ända jag gör är att kolla filmer, serier, fotboll och äter! Inte så hälsosamt! De filmer jag sett är: Gnomeo & Juliet, HP 7, Hall Pass...

Av Julia Lindgren - 1 mars 2011 15:20

Nu är det ca.150 dagar kvar till lägret och jag har redan börjat kolla vad jag ska ha med mig, Känns som jag är liiite för taggad ^^ ca.38 ooo Scouter från 15O länder på Rinkarbyfältet, så de kommer bli STORT!   Sen hittade jag lite bilder från...

Av Julia Lindgren - 25 februari 2011 16:50


Nu är det äntligen sportlov, det är riktigt efterlängtat. Har inget planerat, men de kommer säkert hända massa roliga saker ändå!    Sen kommer jag nog färga håret igen nu på lovet.. får se om jag tar och bleker det och väntar lite tills de blir ...

Av Julia Lindgren - 6 februari 2011 14:12

JÄRVSÖ 2011!                                     

Ovido - Quiz & Flashcards