GalenPurjolök

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Lostboys hoj fest

Av Julia Lindgren - 23 maj 2010 14:30


Det var fest på Hoj klubben, och då skulle Lollo och jag hjälpa till och dela ut dricka =)


Vi skulle ta moppen dit, så vi skulle komma hem när vi ville, så jag åkte och hämtade Lollo i vallentuna, sen åkte vi ner till macken och tankade..
Och sen åkte vi till täby centrum, där vi träffade Christoffer, Rikard, Fredrik, Leo, Tove o Erik.


Sen klockan 6 åkte vi till klubben och var där och hängde med folket(det va GRÄSligt) tills vi skulle börja jobba!

Då gick vi dit vi skulle stå, oxå fick vi all info vi behövde..

Öl - 20:-/2 kryss

Cider - 30:-/3 Kryss

Tröja - 100:-/10 Kryss


När vi stod där, då kom Rolle och sa till oss vi skulle gå ut och ta en promenad för polisen var där, vi hade inte gjort något fel men det skulle inte se så bra ut om 2 st 16åringar stod och delade ut sprit... Så vi tog oss en runda =)


Helt plötsligt när vi stod i baren.. då ser jag Helen och Eva komma!!

Helen har varit med mig o min klass i 9-10 år!

Eva var min dagis lärare...!

Det var INTE OKEJ!


Lite senare på kvällen kom bandet igång och folket började bli ganska roliga,och man började känna igen folket, och tvärt om! =P

Men det va 4 killar som gjorde ett extra intryck, dom hängde ganska mycket vid oss, men dom köpte inget.. men dom stod där och snackade o raggade lite!

En av dom hade en hjälm på sig nästan hela tiden, och sen dansade o pussades han med en gumma som var "Lite" äldre än han xD Det va så jävla kul att kolla på!


Och under hela kvällen så försökte jag sälja massa tröjor! Det gick så jävla bra asså! Vi sålde kanske 20 st! Bara för vi va så sööta! ^^


Men när klockan var ungefär 2 så skulle vi åka hem! Så då sa vi hej då till allt folk också fick vi 200:- var av Patte innan vi gick As nice! =D


Sen fick jag veta att dom hade räknat hur mycket dom hade tjänat vid halv 2.. o det va 50 000:-   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Lindgren - 13 april 2011 13:13


Nu ska jag klaga lite..! Jag är förkyld och min hals känns som den spräng varje gång jag ska svälja (inte så skönt) o sen bara för de  så kan jag inte sova ordentligt, men sen när jag för än gång skull sov.. då vaknar jag av att katten står och spy...

Av Julia Lindgren - 16 mars 2011 22:02

Nu har jag vart borta från skolan föör länge! Jag har verkligen ingenting att göra nu när jag är hemma.. Det ända jag gör är att kolla filmer, serier, fotboll och äter! Inte så hälsosamt! De filmer jag sett är: Gnomeo & Juliet, HP 7, Hall Pass...

Av Julia Lindgren - 1 mars 2011 15:20

Nu är det ca.150 dagar kvar till lägret och jag har redan börjat kolla vad jag ska ha med mig, Känns som jag är liiite för taggad ^^ ca.38 ooo Scouter från 15O länder på Rinkarbyfältet, så de kommer bli STORT!   Sen hittade jag lite bilder från...

Av Julia Lindgren - 25 februari 2011 16:50


Nu är det äntligen sportlov, det är riktigt efterlängtat. Har inget planerat, men de kommer säkert hända massa roliga saker ändå!    Sen kommer jag nog färga håret igen nu på lovet.. får se om jag tar och bleker det och väntar lite tills de blir ...

Av Julia Lindgren - 6 februari 2011 14:12

JÄRVSÖ 2011!                                     

Presentation


JULLE BULLE HÄR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards