GalenPurjolök

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Yeah Festivalen, Dag 1

Av Julia Lindgren - 29 maj 2010 22:15

Jag gick upp klockan.. föör tidigt! Och klockan 8.00 åkte vi och hämtade Malin, sen körde pappa oss till Centralen där vi tog Tåget till Örebro!   


När vi kom fram så hittade vi till Festival området nästan för lätt, behövde bara fråga en person!


Det första bandet vi kollade på var Steve and the Alcoholics!

Jag hade aldrig hört dom förut... Men dom va faktiskt väldigt bra!





Efter att steve hade spelat klart så gick vi till största scenen, där Social Siberia skulle spela ^^ Och fan va han är bra asså, helt underbar!  

       



Sen hade vi tre timmars vänte tid tills de andra bandet vi ville se skulle spela, så vi gick in till " Örebro City" och käkade.


Sen spelade Chemical Vocation på Safari scenen! =P
Så vi gick dit o tog massa bilder o diggade musiken!

Och då sa sångaren i bandet "Vad färgglada alla är här" och kollar på Malin o mig! xD

  



Och sen blev det dags för..... HER BIGHT SKIES! Awesome! x)

Dom va as balla o feta Chill! Och sångaren ville alltid crowdsurfa! det va skit kul!

Och sen helt plötsligt kom sångaren från Kid Down in på scen o började sjunga oxå xD

  


Direkt efter dom spelat så vare Adepts tur att spela! Så vi stod kvar längst fram vid scenen.

  


När Adept spelat klart så gick vi till tältet där dom sålde tröjor m.m

Då stod sångaren i Her bright skies där o kollade ^^ Så vi snackade lite med honom  

Sen köpte jag en tröja av dom oxå! (va ju tvungen)  


Sen gick vi till örebro central/tågstation o väntade på att Ronny skulle hämta oss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Lindgren - 13 april 2011 13:13


Nu ska jag klaga lite..! Jag är förkyld och min hals känns som den spräng varje gång jag ska svälja (inte så skönt) o sen bara för de  så kan jag inte sova ordentligt, men sen när jag för än gång skull sov.. då vaknar jag av att katten står och spy...

Av Julia Lindgren - 16 mars 2011 22:02

Nu har jag vart borta från skolan föör länge! Jag har verkligen ingenting att göra nu när jag är hemma.. Det ända jag gör är att kolla filmer, serier, fotboll och äter! Inte så hälsosamt! De filmer jag sett är: Gnomeo & Juliet, HP 7, Hall Pass...

Av Julia Lindgren - 1 mars 2011 15:20

Nu är det ca.150 dagar kvar till lägret och jag har redan börjat kolla vad jag ska ha med mig, Känns som jag är liiite för taggad ^^ ca.38 ooo Scouter från 15O länder på Rinkarbyfältet, så de kommer bli STORT!   Sen hittade jag lite bilder från...

Av Julia Lindgren - 25 februari 2011 16:50


Nu är det äntligen sportlov, det är riktigt efterlängtat. Har inget planerat, men de kommer säkert hända massa roliga saker ändå!    Sen kommer jag nog färga håret igen nu på lovet.. får se om jag tar och bleker det och väntar lite tills de blir ...

Av Julia Lindgren - 6 februari 2011 14:12

JÄRVSÖ 2011!                                     

Presentation


JULLE BULLE HÄR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards